Позакласні заняття

/Files/images/img_home.jpgВиховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності.


Пріоритетним у виховній роботі школи є:

  • реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
  • залучення молоді до національної та світової культури;
  • збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;
  • виховання патріотизму, громадських якостей особистості;
  • забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.


В НВО "Спеціальна загальноосвітня школа-дитячий садок для дітей з вадами слуху" приділяється велика увага виховній роботі, яка ведеться за напрямками:

- громадянське виховання,

- родинно-сімейне виховання,

- військово-патріотичне виховання,

- трудове виховання,

- художньоестетичне виховання,

- моральне виховання,

- екологічне виховання,

- формування здорового способу життя,

- превентивне виховання,

- сприяння розвитку особистості.


На основі цих напрямків розробляються місячники виховної роботи:

- місячник здорового способу життя "У здоровому тілі - здоровий дух",

- місячник трудового виховання "Ми працю любимо",

- місячник превентивного виховання "Здоровий спосіб життя",

- місячник художньо-естетичного виховання "Школа - очима дітей",

- місячник громадянського виховання "Я син народу, що вгору йде",

- місячник морального виховання "Бережи мене мій законе",

- місячник родинно-сімейного виховання "Тепло сімейного вогнища",

- місячник екологічного виховання "Пробач мені моя земля",

- місячник військово-патріотичного виховання "Ніколи не згасне свічка пам`яті".

Одним із пріоритетних напрямків виховної роботи є сприяння творчому розвитку особистості. Від спрямованості на розвиток власних спостережень, пізнавальних інтересів у певній галузі знань до технічної творчості, моделювання, винахідництва, сприяння інтелектуальному, емоційному та естетичному розвитку школярів, уміння бачити пізнавальні проблеми у сфері науково-технічної, художньої, декоративно-прикладної творчості, еколого-натуралістичний, туристсько-краєзнавчій, фізкультурно-спортивній діяльності.


В позаурочний час в НВО "Спеціальна загальноосвітня школа - дитячий садок для дітей з вадами слуху " діють такі гуртки:

ТЕАТРАЛЬНА СТУДІЯ «РОСТОК»

Керівник: Калашник Т.М.

Учні, що мають акторський талант, залучаються до театралізованих дійств в школі, до підготовки творчий вечорів. Це також дуже дієвий спосіб саморозвитку та водночас форма вдосконалення умінь і здібностей. Вихованці самі готують костюми, декорації, придумують образи і перевтілюються в них. Все це сприяє самовираженню та розвитку всього того, чим наділила природа дитину. Години репетицій і спілкування стають для обдарованої дитини місцем комфорту. Саме тут дитина почуває себе самостійною особистістю. Саме тут у неї розвивається талант, її інтереси, вміння і навички.

/Files/images/IMG_0738.jpg

/Files/images/IMG_1257.jpg

/Files/images/Ріпка.JPG



ГУРТОК "УМІЛІ РУЧКИ"

Керівник: Шевченко О.Г.

Естетичне виховання-важливий чинник формування цільної, гармонійно розвиненої особи. Досить активно це формується в дитячі роки, коли все навколишн сприймається надзвичайно гостро, вразливо, активно, з великим зацікавленням. В школі в нас діє гурток "Умілі руки", на заняттях якого формуються такі властивості особистості, як самостійність, ініціатива, наполегливість, цілеспрямованність, акуратність. Кожна дитина може розкрити свої здібності, свій талант при роботі з різними матеріалами.

/Files/images/умілі руки 2.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 48

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.